Nowy początek

 zasiadam z kawką ....



Odkurzyłam trochę internet, przypomniałam sobie o istnieniu tego miejsca i postanowiłam je trochę odświeżyć. Widzę że cały czas ktoś tu czasem zajrzy i to zmotywowało mnie do odświeżenia, opowiedzenia może czegoś o sobie. 

Tak nawet myślałam jak miało by to miejsce wyglądać, mam kilka pomysłów. Chciała bym aby każdy czuł się tu dobrze. Chcę się dzielić tym co robię, co lubię, czasem co myślę , co mi się podoba lub nie.

Ale od nowa. kilka słów o mnie. 

Od ostatniej aktywności w tym środowisku wiele się zmieniło. Dzieci mam już dorosłe, ja też jestem bardziej dorosła, dojrzała - mam nadzieję , chociaż wariat jest w każdym :)

Jestem trochę boomerem jak zwykły mawiać moje dzieci :) cokolwiek to znaczy :)

Pracuję zawodowo, a w tamtym czasie byłam z dzieciakami. Przez to też się człowiek trochę zagubił, zapędził , teraz dopiero zdałam sobie sprawę z tego ile to lat minęło. 

Kurczę sporo. 

Postanowiłam się zmobilizować do publikowania. Oby ..... Życzę sobie tego. 

Nie będę też usuwać starych postów bo to jednak jakaś część tamtej mnie.. 

W tamtym
czasie druty, włóczka i robótki skradły moje serce na całego, teraz też to lubię ale mama też inne pasje które odkryłam w sobie po latach. Jeżdżę na rowerze, kocham spacery , i wszystko to co mnie otacza, lubię gotować , jogę i takie tam ..........

Napiszę tylko WITAJCIE - ponownie i zapraszam do mojego świata.


Komentarze

  1. Witaj Ty wracasz na bloga , ja swojego, tego zaczynam Pozdrawiam serdecznie Ale masz fajne pasje ....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty