Lilla lou

W pierwszej kolejności bardzo chcę przeprosić  za moją opieszałość - Przepraszam.
Już wyjaśniam o co chodzi. Jakiś czas temu - bardzo dawno , zapisałam się z moją dziewczyną na testowanie książeczek kreatywnych dla dziewczynek Lilla Lou . Dostałyśmy pocztą 5 fajnych książeczek :)))) . Z braku czasu książeczki poszły na bok ale w wakacje młoda z koleżankami miała fajne zajęcie :). Dziewczyny dawały czadu ale też najciekawsze prace  nie zostały niestety uwiecznione a powędrowały do pokoi autorek :( Wiem moja wina :)
poniżej kilka prac mojej panny , która uwielbia akwarele .

Ode mnie :  uważam że moja córka jest na to już za duża - interesują ją już inne rzeczy albo za szybko dorośleje , natomiast dziewczynki 6-7 letnie mają przy tym niesamowitą zabawę











Komentarze

Popularne posty