Bardzo prosty otulacz - opis wykonania :)

Może komuś jednak spodoba się mój pomysł i będzie miał ochotę sobie wydłubać szydłem. :) Będzie mi bardzo miło.
Ocieplacz robiłam ok 2h - jeden film i następnego dnia nie zmarzniecie w razie bardzo nagłego ataku zimy :))) 

Ja do tego otulacza użyłam włóczki Alpina plus   Inter-foxu kolor czarny 100g/90m  szydełko 10 mm, całość to 1 motek i kawałek z drugiego.



Wykonanie
38 o łańcuszka połączyć o ścisłym - należy zwracać uwagę żeby łańcuszek się nie przekręcił :)
1 rz : 3 o łańcuszka i  37 słupków
2 - 10 rz: 2 o łańcuszka , 37 słupków
11 - 13 rz : 2 o łańcuszka , słupki i co 10 słupek zrobić podwójny
zakończyć , ukryć końcówkę .  Można doszyć duże drewniane guziki dla ozdoby
całość po wykonaniu ma rozmiary
wysokość ok 27cm
szerokość  góra ok 31cm       dół ok 39cm






Mam ogromną nadzieję że mój opis będzie zrozumiały, jeśli nie to poproszę o komentarze, poprawię się .:)

Komentarze

Popularne posty