Dawno nie pisałam, dopadł mnie niechciej zimowy , ale tylko w pisaniu, robótkowo cały czas  coś dłubię wieczorami, obecnie mam na drutach - fatalnych zresztą lidlowych plastikach - nr 8 mm sweterek insprowany tym sweterkiem Doroty - robi ona cudne swetry - z oliwkowej Maxi Interfoxu. Pierwszy został spruty - wyszedł za duży. mój bedzie całkiem prosty bez warkoczy .




Z zaległości długi dla Młodej z cieniowanej i niebieskiej Oliwii robiony w poprzek na drytach  5 mm



Szara czapka z warkoczem też nie do końca mojego pomysłu z szarego szetlanda yarnart druty 6mm



 Kilka dni temu wydziergany baranek wielkanocny dla koleżanki - sobie też zrobię :)




Już nie długo wiosna i moje storczyki zawsze kwitnące na przełomie lutego i marca . U mnie nie kwitną cały czas :))




A to czeka na przerobienie :))))



Pozdrawiam  słonecznie :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty